Aalstad Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Er det noen som vet om en sportsbutikk som selger Berghaus Yeti Extreme gamasjer i nærheten av Tønsberg? Kjipt å måtte kjøre til Oslo for å få tak i disse før jul... Andreas Siter
basse Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 I følge Berghaus.com så er det intersport i Tbg som har Bergaus i Tønsberg,så du burde sjekke der. I Sandefjord så er det også en Berghaus forhandler.jeg skal til Sandefjord i morgen så jeg kan stikke innom og sjekke om de har den der Siter
Aalstad Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 Jeg har vært på intersport her tidligere i høst, og da hadde de den ikke. Den hører sikkert ikke inne under standardsortimentet til de store kjedene.. Skal innom dem i morgen å høre om de har tatt den inn for vinteren. Flott om du poster ditt funn hvis du ser den - Tusen takk! A Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.