Øyvind Jacobsen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei! Jeg skal kjøpe et vintertelt, og hadde først og fremst tenkt på et Helsport Svalbard X-trem 3. I sportsbutikken lurte de på om jeg kanskje burde vurdere et Nanok-telt istedenfor. Etter å ha sjekket litt i tester på nettet, har jeg sett at Nanok Expedition kan slippe inn vann gjennom lufteventilene. Noen som vet om dette er fikset på siste modell av Expedition, eventuelt andre sterke anbefalinger til et godt tremanns vintertelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
undertak Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vi brukte Helsport Fjellheimen X-trem 3 mann på NPL og er strålende fornøyd. Vi var 2 personer og ett 3 mann`s telt holdt akkurat. Anbefaler ett 4 mann til 3 stk om vinteren. Forhåpentligvis har Helsport ordnet pakksekken til teltet slik at den kan brukes. Vi måtte bruke en pakkpose til soveposen til å oppbevare teltet i, etter 4 døgn blir det umulig å pakke det ned skikkelig igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ville også tatt en titt på Fjällräven Akka 3. Klassisk tunneltelt med lav vekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har Svalbard 3 selv og er veldig godt fornøyd med det. Så ikke på så mange andre da jeg kjøpte det pent brukt og modifisert for en bra pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind Jacobsen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 takk for svarene. Det er ikke lett å vite hva man skal velge, men helsport-telt har jeg god erfaring med fra før. Vi (speidergruppa) har fire tunnel og en lavvo fra samme leverandør, og alle er helt konge. Kan hende det nye teltet også blir Helsport... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.