Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips mot sur gtx jakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en eldre gtx jakke som begynner å lukte veldig surt. Jakka har vært våt over lang tid mang en gang... Etter flere runder i vaskemaskinen sitter fortsatt lukta i..

Noen tips?

Annonse
Skrevet

Har du vasket jakka med NikWax? Har hatt flere GTX-jakker som lukter bål og svette, men lukta forsvinner fort når jeg vasker det med det som er beregnet på GTX, for så å lufte den og impregnere på nytt!

Skrevet

Jeg bruker Nikwax Techwash... Men det er nok lurt å vaske den FØR den blir så ille, det er stor sjangse for de-laminering av membranet hvis den er så full av fett...

Skrevet

Nedfrysning skal jo være et bra triks på støvler og sko som lukter.

Vet ikke om det er andre ting som lukter i støvler, som bakterier og slikt, men det kan jo være verd et forsøk.

Å la den ligge i fryseren et par dager vil jo i alle fall ikke gjøre noen skade på jakken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.