Jarlef Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hei, er det noen her som vet hvor man kan få tak i skisko i str 50? Sliter skikkelig med å finne noen som passer. Siter
pranuz Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 hei hvis det er alpint du mener så har dalbello en modell som heter "axion 10" som går opp i 30,5 (mondo) det er rundt str 50. har en flex på 90-100. da er det bare gå til en butikk som leverer dette merket å bestille men vær rask! peter holm (levrandør av dalbello) tar inn svært få av denne str hvert år. hvis tur ski: har crispi noen modeller som går til str 49 hvis det skulle hjelpe? 75mm: antarctic bc : bc jøkulen alpina og fisher har også noen i str 49. Siter
t0bbE Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Jeg mener å ha sett flere plasser som faktisk spesiallager sko til de med "spesielle" behov. Skal se om jeg finner tilbake til de, så skal jeg si fra! Siter
Aalstad Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Alfa skarvet (fjellskistøvler) får du opp til 49. De har ganske brei lest. Har du prøvd dem? Siter
Erin Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Lundhags Husky 75 får du opp til str 50, det er altså til 75mm binding. Jeg har en spesiallaget utgave av denne skoen og er veldig fornøyd. Du kan lese mer i tråden Valg av skistøvler (75mm) eller i artikkelen Skisko på Friluftsnett. 1 Siter
henrık Skrevet 27. september 2021 Skrevet 27. september 2021 12 år senere, og jeg har prøvd å finne 75mm i str 50 i et par-tre-fire år nå. Alfa har kommet med en egen (ekstremt overpriset) "Big Size"-serie nå, men de kommer bare i BC og er utsolgt for str 50. Har plutselig også funnet Lundhags Guide Expedition 75 i 50, men de er utsolgt hos lundhags.com. Men ser de er "ordervara" hos coldskills.com, så prøver meg der nå. Fingers crossed! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.