Gå til innhold
  • Bli medlem

Best og billigst mat i nærheten av Jotunheimen


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor er den beste burgern i Lom? Lengst åpningstid i Fagernes?

Noen som har gatekjøkkenerfaringer i Fagernes, Lom, Lillehammer eller Årdal de vil dele med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spist burger begge steder; Lom og Fagernes... Fast stopp på Fagernes hvis jeg passerte på vei fra/mot fjellet på ettermiddagen tidligere. I sommer så jeg til min store forskrekkelse at gatekjøkkenet ved siden av Hydro-Texaco var borte... Er det bare flyttet? Hvor..? I Lom har de grei burger like ved rundkjøringa, på nedsiden av veien der et sted :-)

Skulle hatt en sånn burgersjappe i Skjolden også..? Eller kanskje de har..? Får man burger på kroa ved Vassbakken Camping i Fortun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagernes har nå ny burger i FK senteret (der Sparbutikken og Inger Helene G sport holder til). Dessuten får man Burger på den nye kafeteriaen borte ved Shell (nytt bygg med vannhjul som portal).

Det er også en burger Eltons som ligger rett ovenfor gata for Intersport.

Ellers har skysskroa ved busstasjonen både burger og annen hurtigmat.

For øvrig imponert over kreativiteten på alle temaene som dukker opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er Statoil på Fagernes åpent hele natten? Det er egentlig nattåpent som er viktigst når man kjører utsultet nedover Slidre på vei hjem etter dagstur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vassbakken camping i Fortun er et funn! Biffsnadder smaker nydelig og man kan dusje mens de lager den. Trivelig plass er det også. Etter å ha lidd seg gjennom en eller annen Hurrung i slaps og snøbyger kan man kjøre ned til fjorden på en halvtimes tid og nyte en bedre middag i solsteiken.

Dessuten er dama i resepsjonen søt selv om hun er litt sjenert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kafeen/kroa i Lom har kongemat og hyggelig betjening. Det er et must å spise der etter en lang tur.

Ta dette med en klype salt.....

Tror egentlig ikke at Tom er så opptatt av maten, men heller av den kvinnelige betjeningen. Han har jo skrytt av de fagre Lom-damene ved flere anledninger tidligere her på Fjellforum :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Statoil på Fagernes åpent hele natten? Det er egentlig nattåpent som er viktigst når man kjører utsultet nedover Slidre på vei hjem etter dagstur :-)

Statoil på Fagernes var stengt da vi ankom der kl 0100 en natt. På Shell (som morten nevner) derimot, ble det pølse i brød. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, de stenger tidlig på Vestlandet. Mix i Årdal stenger vel 2000 tror jeg. Er det fordi de er så kristne der? Ellers er burgern og babben ganske gode der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det står vel i bibelen at hamburgere ikke skal spises etter kl 2000.

Burde ikke vært lov. Åpningstidene skulle vært bedre tilpasset Oslofolk på dagstur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en del årdøler, og de er ikke særlig kristne... Har vel med markedssituasjonen å gjøre. Ikke så mye gjennomgangstrafikk i Årdal, og lokalbefolkningen er enten på jobb eller de sitter hjemme og ser fotball... Begrenset hvor ofte du gidder å spise burger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hehe...eg e ekte aordøl, og eg kan skriva unde pao at her inne e d stort sett berre hedninga`8)

Et ko`faen so mange burgera de vil, men d e no veit ikkje nedi håla de ska vera her inne. Fjeddle e d so tele.

Hydrosjauar og klatrefaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dykk har tid til ein liten avstikkar med noko anna enn burger - prøv ein middag på Brimi Fjellstugu.

Knallgod mat til hyggelege prisar.

Lyngve:

Fjoset (Fjosø' på dialekt) er ein ypperleg plass - diskoteket på andre sidan av vegen "Fossheimkjellaren" er lagt ned som diskotek. Det er bygt om, det er framleis servering der, men ikkje diskotek.

Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.