Vandrefalk Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 På bruktmarkedet.. produseres ikke lenger... Siter
Aalstad Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Hvis du er villig til å betale blodpris, kan du kjøpe av meg:) Siter
Mons Larsen Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Til de som har erfaringer med bergans Cho oyo telt: Hvordan fungerer dette teltet om vinteren med tanke på kondens? I f.eks 5-15 minusgrader.. Og hvor mye vind tåler den, og er den lett å slå opp i .feks. kraftig vind? Jeg vet at teltet er vanskelig å få tak i, da det ikke produseres lenger, men jeg kan muligens få tak i en, hvis jeg får positive tilbakemeldinger fra Cho oyo brukere.. Siter
Magnuel Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 jeg har bare lest ros av dette teltet. merkelig at det ikke produseres lenger.. Siter
bento Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har hatt mitt telt i to vintre nå og ikke snakk om at jeg selger eller bytter det bort. Har ikke opplevd kondensproblemer av betydning. Setter det opp superfort og enkelt i vind. Vil si det er meget vindstabilt og ingen blafring i duken, godt å slippe å holdes våken av blafrelyden jeg har opplevd i andre telt. Et minus er inngangen/åpningen. Den blir tråkket på og dras med ut og inn. Siter
shark76 Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Jeg er storfornøyd med mitt cho oyo. Bare positivt å si om det. Kommer du over ett slikt KJØP!! Siter
TR Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Sitat Hvor får jeg kjøpt bergans Cho oyo? Prøv her! Si gjerne fra om de faktisk har teltet... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.