peterman Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Hvis man ønsker at komme op på Storgrovhøi m. fl. fra Elveseter - giver det da mening at bruge mountain bike de første kilometer op ad "traktorveien" (på mit gamle kort vistnok kaldet Brånåvegen) mod Storgjuvbreen? Venlig hilsen Peter Siter
vårdøl Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Hei - du kan nok sykle vegen, men eg vil tru den er så bratt at det ikkje er noko vits. Svein Siter
Tom Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Kanskje fint å sykle ned der da. Jeg har hørt rykter om at brua over elven er ødelagt, men jeg vet ikke om dette stemmer. Siter
morten Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Iflg. vertskapet på Elveseter har de en jeep som de bruker oppover der. Det går visstnok fint til en brattere skråning ganske langt oppe. Her er veien delvis rast ut og det er løst (for øvrig her en ulykke skjedde i 71 grader nord for noen år siden). Går det med jeep går det vel også med en god mountain bike dersom veien ellers er tørr og fin.. For øvrig er det også en grei adkomst fra Ytterdalssetri i Leirdalen dersom du har bil. Siter
guzzi Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Noen som vet hvordan det er å komme seg inn på Storjuvbrean? Når på året kan det evt anbefales å ta turen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.