Gå til innhold
  • Bli medlem

Northern Lights Lantern - teltlykt


gremlin

Anbefalte innlegg

Jeg har ei teltlykt av typen northern lights, den fungerer utmerket når jeg benytter stearinlys.....MEN jeg har også en "parafin tilsats" til lykta, når jeg prøvde den ble det osing og svartrøyk (lampeparafin).... det finnes ingen måte å justere veken på tror jeg?? Noen som har prøvd denne og andre lykter med parafin???

Og til slutt - hvor i all verden skal jeg feste "side reflektoren" som fulgte med lampa???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, parafin innsatsen var noe herk, i tillegg til osing så måtte lykta stå oppreist for at den ikke skulle lekke, og det var noe søl å etterfylle. Eneste regulering mener jeg var å klippe busta på veka. -> bruker nå kun stearinlys, og er fornøyd med det.

Hatt min lenge, så noen reflektor kan jeg ikke huske å ha sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.