jangk Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Noen som har oversikt over skiføre i høyfjellet i Sør Norge? Er det bra skiføre i Reinheimen? Rondane? Valdresflya ser bra ut... Kvitingskjølen? Vang? Hemsedalstraktene? Siter
TeisL Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Ta og sjekk om du finner stedene eller noen av stedene i nærheten her: http://www.skiinfo.no/ Siter
Arktis10 Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 I Jotunheimen er det bra skiføre nå. 50-60 cm snø. Skal selv gå rundturen Valdresflya Vandrerhjem - Leirungsdalen -Svartdalen -Torfinnsbu - Valdresflya Vandrerhjem i helga (fre-søn). Siter
jangk Skrevet 26. november 2009 Forfatter Skrevet 26. november 2009 Er snøkartet på skiinfo.no til å stole på? Er det lov/greit å parkere langs med riksveien på Valdresflya? Problematisk i disse brøytetider? Siter
Arktis10 Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Min erfaring tilsier ihvertfall at du kan stole på det. Det er brøytet flere parkeringsplasser langs veien over Flya hvor man kan parkere. Ved Vandrerhjemmet er parkeringsplassen mest sansynlig også brøytet... Siter
Andreas2 Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Jeg var på flya for ca en mnde siden, 30-40 cm snø. Det var ingen brøyting av parkering ved det gamle vandrehjemmet, kun en stikkvei innom husene som ant ikke var ment til parkering, kanskje plass til 3-4 biler langsetter stikkveien, som forøvrig var ganske gjenblåst. Det var riktignok ingen andre som parkerte der for helgen så jeg tok meg en plass der. Det kom endel snø iløpet av helgen så jeg var ikke så veldig langt unna å måtte spa opp veien for å komme ut på riksveien igjen.. hehe Hvordan parkeringen var oppover mot Gjende vet jeg ikke. Veien over flya stenges vel snart for vintern? Siter
Arktis10 Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Om det ikke kommer spesielt mye snø og uvær så er målsetningen å holde Flya åpen fram til ca 15. desember.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.