Emil Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Utrolig stilig med fjellene som stikker opp av tåka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hehe... pipe på tur er vel ikke så vanlig Men det erstatter kanskje sigar Har gått samme turen som disse på sommerføre, en veldig fin rundtur. Har vel gått rundt 10 år siden den turen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kjempeflotte bilder, og proft laget! Vinteren er vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emil Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Ikke noe billigkamera han bruker tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jason Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 nei det er nok noe dyrere kamera en det jeg har. fint at folk filmer, da har vi andre noe å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torgis Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ikke noe billigkamera han bruker tror jeg.. Canon EOS 5D Mark II Canon EF 24-70mm f/2.8L USM Står det iallefall på slutten av filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emil Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Canon EOS 5D Mark II Canon EF 24-70mm f/2.8L USM Står det iallefall på slutten av filmen TOUCHE!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.