strebus85 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er på utkikk etter en grei sykkellykt til ca 700. Jeg har allerede en bra hodelykt, så det trengs ikke. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeisL Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sigma Mirage Evo mener jeg sykkellykta jeg har heter. Den fungerer bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strebus85 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Endte opp med Led Lenser T7 + styrefeste. Til Daddy'O fra Julenissen tror jeg det kommer til å stå på pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeisL Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ser bra ut. Får håpe du blir fornøyd da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders34 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har samme lykta selv. Helt ok, men kunne nok ønsket meg mere lys. Samtidig er det vel begrenset hva man får for 7-800 kroner. Står forøvrig en meget god test på terrengsykkel.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerberus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vinterens snakkis på terrengsykkel.no http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29489 Tilsvarende kan kjøpes på ebay for ein neve dollar til, mot betydelig raskere levering. Har to i bestilling, venter i spenning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kadden Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan skrive under på at magicshine er det råeste du får tak i av lykter. Har brukt min i vinter til jogging og på ski. Det eneste som må bemerkes er at batteriet virker kun i 3 timer, deretter kutter det tvert før det lades opp igjen. Du får altså en helt rå lysstyrke, men i en veldig begrenset tidsperiode. Hvis du bestiller, bør du i tillegg bestille forlengelseskabelen, for å kunne legge batteriet i lommen. kabel kabel Ω Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har selv Magicshine og den fungerte supert til ski og gå/joggeturer i vinter. Til det bruket var det dog sjelden jeg trengte ha den på full styrke. På ski stod den som regel på medium og på på gå/joggetur på minumum. Da varer batteri klart lenger enn 3 timer. Er vel satt til 12 timer på minimum. Det skal være 200 lumens. Dog mulig du trenger litt mer bruk av full styrke ved sykling, spes i fukt om høsten. Pris er vel ca 90 USD. Så kommer mva i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.