Gjest Lisa86 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei. Jeg er en jente på 23 år som ønsker klatrepartner. Har brattkort, men har ikke klatret siden jeg gikk på folkehøyskolen i vår. Har lyst til å klatre regelmessig, helst en gang i uka eller oftere. Har ikke utstyr selv. Har klatret både ute og inne, og på topptau og led. Jeg ligger vel på sånn ca 4-5'er nivå tror jeg. Send meg gjerne en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raymond S Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 På facebook er det en gruppe som heter klatrevenner i Bergen, du kan sikkert prøve der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferskingen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei hei! Er selv en aktiv klatrer i Bergensområdet, men er fortsatt ganske fersk. Er du student? Hvis du er, så kan BSI Friluft være en fin gruppe å bli medlem i. Jeg tror du også kan bli medlem selv om du ikke er student, og de har fast klatring hver tirsdag kveld i Lehmkuhlhallen, men det skal sies det er veldig mange folk der da og blir litt upraktisk å klatre der og da. Men den faste økten i uken kan brukes til å treffe folk, så kan dere avtale en bedre tid en annen dag i uken enn tirsdag. Hvis du ikke finner noen å klatre med, så kan du gi en lyd her på forumet. Jeg klatrer for tiden bare 1 dag i uken og for min del kunne jeg gjerne klatret to, men det er jo det å få det til å klaffe også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lisa86 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har prøvd Facebook-gruppen, og har muligens funnet meg en klatrepartner nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.