Peder K. Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 På mitt kart ser det mulig ut å gå litt ned igjen NV fra Mjølkedalstind for deretter å runde tinden østover og gå bort til Olavsbunuten og deretter ned til Olavsbu igjen. Alternativet er jo å gjøre det i motsatt rettning: Olavsbu - Olavsbunuten - Mjølkedalstind - Olavsbu. Da blir det hele liksom en sånn fin rundtur Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Peder Siter
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Det kan jeg bekrefte, å runde Mjølkedalstind i nordsiden er forøvrig "normalruten" fra bl.a. Eidsbugarden. Siter
Peder K. Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Takk skal du ha, Espen! Nå har jeg vært der. Vi gikk fra Eidsbugarden til Olavsbu. Rett før Olavsbu gikk vi opp i skaret mellom Olavsbunuten og Mjølkedalstind. Først tok vi turen oppom Olavsbunuten. Tåken gjorde at vi ikke fikk noen utsikt, men varden fant vi da ihvertfall. Deretter stod Mjølkedalstinden for tur. Jeg hadde griseflaks for 30 meter før toppen lettet tåken og jeg fikk en fantastisk utsikt! Dette var første gang ved Olavsbu for meg, men her var det så mange fine topper at jeg må tilbake neste sommer også. Peder Siter
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Det så nydelig ut der oppe nå, Peder K. Gleder meg til fjellet til helgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.