Gå til innhold
  • Bli medlem

Bruke paris-pulk som sekk?

Lutra

Anbefalte innlegg

Den 15. november 2009 at 19.19, Busken skrev:

Når man er på tur med så tung oppakning at pulk er et tema, og denne bagasjen skal på ryggen, vil man nok ha bedre bærekomfort enn noen remmer på en 145cm lang pulk kan tilby.

En tanke jeg har hatt selv er imidlertid å kappe pulken slik at den blir ca like lang som ryggsekken, for så å slenge sekken på pulken i lange flate parter. En så kort pulk kan antakelig greit hektes bak på sekken. Ser for meg at en slik løsning kan gjøre turer som "Josten på langs" mer komfortabel. Man skal ikke se bortfra at pariserpulkprodusentene snart ser markedet for pulker i flere størrelser.

Har tenkt på nett det same, etter å ha gått Josten både med sekk og med pulk. Kom vel fram til at dei typiske babyakebretta (breie, og med "rygg") er perfekt, så slepp ein mekke på brettet. Eg he forøvrig elles berre brukt å slenge sekken på brettet, og festa med den vanlege riggen. Når eg tek brettet på sekken, slår eg ei rein rundt heile sekken samt brukar lasteriggen som er på pulken heile tida. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.