zacay Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Hei, Har planer om å kjøpe meg telemarkski. Hva tror dere som har litt peiling om og bruke Head Monster iM88 til telemark sammen med en Cobra binding? Er litt rett for at skien kan bli litt for stiv? http://www.intersport.no/Product/521696(BC_5)/head-monster-im-88-allmountainski/ Mvh Torje Siter
LarsD Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Ser ikke noe problem i det. Vet ikke om du har stått telemark før, det er nok ingen optimal begynnerski men ikke noe stort problem. Uansett så vil jo farten etterhvert øke, og da er det greit med stive ski. Har ikke prøvd denne selv, men den har et godt ry til tross for at den er litt for smal i forhold til hva som er in nå. Nydelige allround ski er det uansett. CobraR8 er bra, men NTM er kanskje fremtiden(ikke prøvd selv). Hvor høy er du og hvilken lengde ser du på? Siter
zacay Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Hei, Jeg er 187 - 73kg og tenkte og kjøpe ski på 186. Fikk et tilbud på 3750 for ski og bindinger på intersport, og det føler jeg det er litt vanskelig å si nei til Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.