REs Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dette plagget har blitt heftig diskutert i flere fora den senere tid, så jeg er ikke ute etter å starte noen diskusjon, men jeg trenger en ny. Jeg har en grønn Norrøna nikkers som er moden for utskiftning og skulle gjerne hatt en ny. Den er å få i blått, men helst ville jeg hatt en grønn. Kan det tenkes at noen har sett en et eller annet sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jason Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 denne ser fin ut, har selv ikke brukt mye nikkers, men er enig at det ser stilig ut. http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=13002&prodid=11103 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas2 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kjøpte min Norrøna blå i vanlig sportsbutikk, typ intersport e.l. for ett par år siden, bare å høre rundt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lifeventure Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Den er å få i blått, men helst ville jeg hatt en grønn. Kan det tenkes at noen har sett en et eller annet sted? .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.