Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ettermiddag kunne jeg endelig tørke støv av skia, gi skiskoene en runde med smørning, finne fram fellene og ta en tur opp lia og til fjells. Utrolig godt å høre lyden av ski i tørr løssnø igjen. Det ble første skitur noensinne for vorstehervalpen, og i morra tror jeg jammen vi skal snuse litt etter ryper oppi kjerrene her. På tide å lufte de hvite vinterklærne!

Det er ei herlig tid! :)

Annonse
Skrevet

Hadde planer om årets første skitur nå i helga. Regner med at det er ok føre på skogsbilveiene oppe på åsen. Men nå har jeg stort sett ligget vekselsvis i senga og på sofaen noen dager, og regner med å gjøre det et par dager til.

Skrevet
Noe rype å se i tillegg til reinen?

Så forøvrig svært så hyggelig ut!

Ingen rype, men så både nye og gamle spor. Lukta vistnok fortreffelig. Men, hørte en storfugl som stakk sin vei da jeg kjørte ned igjen...

Skrevet

Fikk prøvd langrennskia på Venabygdsfjellet idag jeg også. Det var tåke her over ja. :lol: Men tross alt brukbart med snø.

Bedre vær der jeg våknet opp i ei hytte i Atnsjølia imorges med strålende solskinn.

Var på en jakttur lørdag i Østerdalen, og det såg ut til at rypene hadde trekt ned i barskog. Var egentlig på skogsfugljakt og støkte en del rype, men hadde bestemt meg for ikke å skyte rype.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.