Gå til innhold
  • Bli medlem

fille biskje


jason

Anbefalte innlegg

Jeg fant en gang et par solbriller da jeg var på skitur. De lå i bunnen av en bratt bakke og var kommet frem i forbindelse med snøsmelting.

Jeg vet ikke hvilket merke det var, men de var veldig gode.

Jeg hadde dem i bilen, og en dag lå de i pasasjersetet da kona satte seg inn i bilen, og da var altså disse brillene historie.

En kammerat så de sørgelige restene da han satt på i bilen min noen dager senere og utbrøt: Hva i HE.........., det er jo solbriller til langt over tusen kroner!

Så man trenger ikke ha hund for å "ha det gøy".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terriere altså... Regner med du har hørt denne? Den hadde sikkert bare lyst på brillene dine...

Dog Property Laws

1. If I like it, it´s mine.

2. If its in my mouth, it´s mine.

3. If I can take it from you, it´s mine.

4. If I had it a little while ago, it´s mine.

5. If it´s mine, it must never appear to be yours in any way.

6. If I´m chewing something up, all the pieces are mine.

7. If it looks like mine, it´s mine.

8. If I saw it first, it´s mine.

9. If you are playing with something and you put it down, it automatically becomes mine.

10. If its broken, its yours.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke Oakley være supersolide?

Jo. HADDE Oakley jeg og, men det hjelper ikke så veldig mye når en gjeng huskyer plutselig finner ut at det er deres nye favorittleketøy :)

Men jeg synes ikke de er fillebikkjer fordet, det var min egen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg hadde for noen år siden en blandingshund. Ei tispe som lignet på en krysning av Husky og Mynde. :) Hun hadde den vanen at når hun hadde ansvaret for huset på egenhånd så "tok" hun telefonen når den ringte. Dessverre for min kompis så var situasjonen den at hunden nådde høyere opp enn samboeren. Det gikk med noen telefoner før han fikk montert et ekstra uttak på soverommet så Rajja ble fratatt sin oppgave som telefonvakt. Vi var på en fest sammen en gang. En fyr satt med telefonen sin og rakte den etterhvert til min kompis. "Rajja vil snakke med deg." Men da var det allerede for seint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.