orre Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hei, Skal til London en tur i Desember. Er det noen som vet om noen gode sportsbutikker som ligger sentralt, hvor de selger Arcteryx? Gjerne med nettside..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
festrus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 http://www.snowandrock.com/ http://www.ellis-brigham.com/ Drar til London på torsdag, men har ikke planlagt å handle noe. Har alt jeg trenger og vel så det Litt tragisk egentlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orre Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 takker.... Ja litt for ille å ikke kunne unne seg litt mere, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krharald Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 http://www.cotswoldoutdoor.com/ Ligger rett ved Picadilly Circus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarmol Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 http://www.snowandrock.com/ http://www.ellis-brigham.com/ Drar til London på torsdag, men har ikke planlagt å handle noe. Har alt jeg trenger og vel så det Litt tragisk egentlig... For begge disse kjedene, og i alle fall Snow+Rock, anbefaler jeg butikkene ved Covent Garden. Det er også en North Face butikk like ved. Skal faktisk bort en tur om en tre-fire uker, så da blir det en tur innom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
festrus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 For begge disse kjedene, og i alle fall Snow+Rock, anbefaler jeg butikkene ved Covent Garden. Det er også en North Face butikk like ved. Skal faktisk bort en tur om en tre-fire uker, så da blir det en tur innom Var innom begge butikkene ved Covent Garden i dag, de ligger ca 300m fra hverandre. Størrelsen er omtrent som Oslo Sportslager. Kjøpte ikke så mye, kun et par Icebreaker t-shirts og en Arcteryx lue. Prisene er 20-30% lavere enn i Norge, men fant minimalt med varer på tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnbb Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det ligger også en del (4?) av bra størrelse på rekke og rad i Kensington High Street. Litt usikker på hvor mange av dem som har Arcteryx. jb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene_ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var innom begge butikkene ved Covent Garden i dag, de ligger ca 300m fra hverandre. Størrelsen er omtrent som Oslo Sportslager. Kjøpte ikke så mye, kun et par Icebreaker t-shirts og en Arcteryx lue. Prisene er 20-30% lavere enn i Norge, men fant minimalt med varer på tilbud. + At du får igjen MVA om jeg ikke tar feil, per idag er denne på 15% men går tilbake til 17.5% etter nyttår om jeg husker rett(Denne ble satt ned i forbindelse med økonomi"problemene". ) Minimum 30-35% besparelse er ikke ille (Selv om man trolig kan spare enda mer med dagens Dollar-kurs) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
festrus Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, man får igjen noen % VAT også, men etter gebyret som følger med så blir det ikke så mye av det når man handler for småsummer. Jevnt over kan man regne halv pris når man handler i USA og 30% avslag i England. Et eksempel er Arcteryx Theta AR jakke. Koster 4600kr i Norge, 3300kr i England og 2750kr i USA (jeg betalte 2100kr, den er alltid på tilbud på et eller annet nettsted). Det er viktig å sjekke litt før man handler i utlandet, om ting faktisk er billig i forhold til Norge eller ikke. Et eksempel er Peak Performance Heli, buksa koster 4500kr i Norge og 415 pund i England. Selv om man da får tilbake VAT, er det knapt verdt bryet. De som er interesserte i sport og friluftsliv har vel ordnet seg avtaler med sportsbutikker i Norge også, slik at man får minst 10-20% på alt man handler av varer til orignalpriser?? F.eks. får man 15% hos Anton Sport gjennom SATS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøygen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, man får igjen noen % VAT også, men etter gebyret som følger med så blir det ikke så mye av det når man handler for småsummer. Jevnt over kan man regne halv pris når man handler i USA og 30% avslag i England. Et eksempel er Arcteryx Theta AR jakke. Koster 4600kr i Norge, 3300kr i England og 2750kr i USA (jeg betalte 2100kr, den er alltid på tilbud på et eller annet nettsted). Det kommer litt an på hvilke merker det er snakk om. På amerikanske merker som Arcteryx vil det ofte være så store forskjeller, men på europeiske merker vil det ofte være mindre forskjell. Hovedregelen kan godt være at amerikanske merker alltid er mye billigere i USA, men når det gjelder europeiske merker er det i alle fall lurt å sjekke. Det er også et poeng når man bestiller at frakt kan være billigere fra Europa. Noen har også muligheter til å få levert til Sverige (innen EU) etc. Edit: Hvis man ikke skal bestille, men reise for å shoppe er det jo også betraktelig billigere å reise til London enn til USA, noe som man jo også kan regne inn i reise/ shopping-budsjettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jason Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 denne er sor og ganske bra. Lillywhites 24-36 Regent St, London, SW1Y 4QF, United Kingdom 0870 333 9600 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ellis Brigham i Kensington High St. har i alle fall Arc´teryx. Ser ikke bort fra at Snow+Rock som ligger vegg-i- vegg også har det, men jeg ga opp å lete Cotswold ved Picadilly hadde ikke Arc´teryx da jeg var innom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.