missophie Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Hei! Er ei jente på 21 som nettopp har startet med klatring, fullførte brattkurs i sommer å digger klatring, men er så uheldig at de jeg klatret med har flytta fra byen og ingen fra kurset klatrer aktivt lengre. Noen som vet hvordan man kan skaffe seg klatrekompiser? (har fått som tips å møte opp i klatrehallen å spørre noen, men jeg er bare ikke så utadvendt:p) Takk for eventuelle svar:) Siter
Storsteinsfjelltrollet Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Hvis du ikke får noen svar her inne kan du prøve forumet på brattesider.no. Der er det en egen seksjon som heter "Finn en klatrepartner", og kanskje har du lykken med deg.. I hvilket del av landet holder du til forresten? Siter
missophie Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Skrevet 27. oktober 2009 Holder til i Trondheim, å de beste klatremiljøene er i studentgrupper, å da blir det litt vanskelig hvis man ikke studerer:p Siter
Storsteinsfjelltrollet Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Da får du kle deg ut som en student, og snike deg inn i miljøet De fleste studentdrevne klatregrupper jeg har erfaring med er tilbøyelige til å la ikke-studenter være med, så du kan jo forsøke å ta kontakt. Ellers må det da være en klatreklubb i Trondheimsområdet for den gemene hop? Siter
inaktiv Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Ellers må det da være en klatreklubb i Trondheimsområdet for den gemene hop? For eksempel Trondheim KlatreKlubb.. Fin gjeng det Siter
Øyvind77 Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Et dyrt med bra alternativ er jo UTE veggen, eller den klatrehallen borte i strandveien. Jeg er med, må bare børste støvet av gamle klatresko. Er forresten "kontaktsøkende" på brattesider.no også... Noen som er med og klatrer litt en dag? Har tau og utstyr. -Ø Siter
SturlaS Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Holder til i Trondheim, å de beste klatremiljøene er i studentgrupper, å da blir det litt vanskelig hvis man ikke studerer:p TTF har en gruppe klatrere som møtes èn gang i uken inne. De har også fellesturer, kurs osv. Du må være medlem i TT for å kunne melde deg inn i TTF. TG til NTNUI har mange aktive medlemmer som ikke lenger er studenter. Så lenge du har oppfylt kravet til medlemskap i NTNUI/NTHI en-eller-annen gang skal det gå an å melde seg inn og da mener jeg å huske at du er medlem på livstid. TKK er tidligere nevnt som et bra alternativ. De jobber forøvrig med planer for en helt ny klatrehall i Trondheim. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.