t0bbE Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Heisann godtfolk. Nå har det seg slik at jeg skal kjøpe en skallbukse til min kjære samboer. Hun er ei jente på ca. 1.67 og trenger en bukse som kan brukes til alt fra alpint, langrenn, påsketurer og et ellers allsidig friluftsliv. Pris og membrankrav er inget tema. Er det noen som har erfaringer\forslag? Svar mottas med stooooor takk! Siter
Fisketryne Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Tror du bør ta med dama på en butikkrunde og prøve litt forskjellig. Det kommer sikkert mange gode råd her men husk at hunkjønn gjerne prioriterer utseende fremfor funksjonalitet. Siter
Fjellbukken Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Hunnkjønn skal alltid pynte på alt, så jeg støtter Fisketrynet Men hvis du ser bortifra det, kan jeg anbefale The North Face Mammatus bib, det gjør også villmarksliv. http://www.klikk.no/helse/trening/article436332.ece Siter
t0bbE Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Skrevet 25. oktober 2009 Tror du bør ta med dama på en butikkrunde og prøve litt forskjellig. Det kommer sikkert mange gode råd her men husk at hunkjønn gjerne prioriterer utseende fremfor funksjonalitet. Kloke ord det der, utseende er ofte like viktig for hunnkjønnet! Siter
Bergtass Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Kloke ord det der, utseende er ofte like viktig for hunnkjønnet! Jøss... Trodde jeg var den eneste som hadde denne erfaringen.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.