Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Uff da. Her er det utvalg av overskrifter på forsiden:

- Dagens turmål: Besseggen

- Tur for dummies

- Første gang alene

- Mor tar saken

OK, det er mulig jeg er unødvendig negativ, men når DNT og NRK skal lage noe sammen er det nærmest dømt til å bære preg av et feministisk koshelvete. :) Jeg sier ikke at dette er galt sett fra DNT og NRK sitt ståsted. For disse organisasjoner retter seg tross alt til turfolk flest, nybegynnere og gjerne småbarnsfamilier. Men det blir galt fra mitt ståsted.

Jeg er absolutt ikke noe råskinn, men det som interesserer meg befinner seg i kredhierarkiet hakket over det jeg presterer i dag. :) Når det jeg presterer i dag ligger et halvt hakk over tur for dummies, Besseggen, den første turen man tar alene og nærmeste hva som helst av hva mor tar, sier det seg selv at ut.no ikke kommer til å få førstepri når jeg surfer på nettet.

For all del, ut.no retter seg mot en meget stor målgruppe og vil antageligvis bli en stor suksess. Noen andre faller imidlertid utenfor og finner seg bedre til rette hos de mer nisjepregede konkurrenter.

Skrevet

Jeg blir nok å følge med i utviklingen og tror nok disse nettsidene kommer til å slå an. Selv om de for øyeblikket ser ut til å legge vekt på nybegynneren blir det vel opp til brukerne å fylle på med innhold.

Det jeg ikke liker er nok en side i betaversjon. Nå er jo snart alt i betaversjon, programvare, drivere, og nå nettsider. Trodde vi var ferdig med denne "Under construction" da vi forlot 90-tallet. Kanskje jeg skulle kjøpe meg en bil i betaversjon så slipper jeg sikkert å betale veiavgift og forsikring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.