Gå til innhold
  • Bli medlem

Finnland


Anbefalte innlegg

Hallois...

Neste år legger jeg ut på en lengre tur gjennom Lemmenjoki og Puljo ødemarksområder, blant annnet. Jeg har sett meg ut to "byer" hvor jeg tenker å proviantere. Men, siden jeg ikke er særlig kjent i Finnland og kjenner heller ingen der, så lurer jeg på følgende: Er det noen av dere der ute som har kjennskap til tettstedet NUNNANEN eller PULJO?

Altså, hvilke fasiliteter har disse tettstedene? Er det f.eks. tilgang til postkontor evt. matvarebutikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hvor kjører du fra? Kan gi deg tips om de plassene du er garantert å finne proviant.

Så langt ute i gokk som disse to plassene er så er det ikke garantert at de har noe særlig av hverken butikk eller post... men om du satser på å stikke innom Levi eller Mounio så har de alt man trenger. Kommer jo bare an på hvor du kjører fra om det blir mange ekstra mil med bil eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.