Hrungnir Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Men dere oppfordrer jo til at han skal begynne hver eneste lille samtale med "beklager den gangen". Nye kunder vil nok stille både fem og ti spørsmål i samme slengen. Skjønner godt at han inderlig ønsker å gå videre jeg. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg ønsker ikke at Clausen skal måtte unnskylde noe som helst. I forbindelse med boksalget så kan det ligge ute en notis om pause i prosjektet i et gitt tidspunkt, grunnet sykdom i familie. Eller at det klstres en lappe om dette på innsiden av bokpermen. Det er snakk om å informere kunde om hva som faktisk er tilfelle. Det er ingen som behøver å stå skolerett, og ihvertfall ikke i sammenhenger utenfor dette bokprosjektet. 3 Siter
Larsdx Skrevet 15. desember 2012 Skrevet 15. desember 2012 Uansett forlaget og ikke Claussen som styrer dette. Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 15. desember 2012 Skrevet 15. desember 2012 Uansett forlaget og ikke Claussen som styrer dette. Det er vel KC som selv bestemmer hva som skal skrives av omtale av produkter på egen nettbutikk? Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Ikke etter at boka er utgitt, nei. Tull og tøys! Selvsagt står han fritt til å fortelle under produktomtalen at boka inneholder feil! Enhver ærlig selger ville sørget for det! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.