Jakob Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er der et link til projektet - eller følger I med i TV? (evt. kanal?) Mvh Jakob Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zabel Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er der et link til projektet - eller følger I med i TV? (evt. kanal?) Mvh Jakob prosjektet var ferdig 1. august i fjor. clausen oppdaterte underveis på www.envillmann.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Et spennende prosjekt han gjennomførte. Jeg har kun sett serien på TV i jula og ikke satt meg mer inn i dette enn nettopp det. Det jeg la merke til der var at han ikke brukte fiskestanga i sjøen(!), eller gjorde han det? Det ville vel øket sjansen for mer mat antar jeg. Han brukte kun fiskestanga i ferskvann der han skaffet seg ørret. Er det andre som beit seg merke i dette eller vet noe om evt. hvorfor han ikke brukte stanga i sjøen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zabel Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Et spennende prosjekt han gjennomførte. Jeg har kun sett serien på TV i jula og ikke satt meg mer inn i dette enn nettopp det. Det jeg la merke til der var at han ikke brukte fiskestanga i sjøen(!), eller gjorde han det? Det ville vel øket sjansen for mer mat antar jeg. Han brukte kun fiskestanga i ferskvann der han skaffet seg ørret. Er det andre som beit seg merke i dette eller vet noe om evt. hvorfor han ikke brukte stanga i sjøen? tror ikke han brukte stanga så mye i sjøen, men han hadde en line ute med agn. var ikke store fiskelykken så langt inne i fjorden. han fikk vel ei kveite (som det etter hvert viste seg var fredet på det aktuelle tidspunkt) samt en haifisk jeg ikke husker navnet på. mener å huske at han av lokale folk fikk bekreftet underveis at det var dårlig med fisk så langt inne i fjorden. det er vel grunnen til at det ikke ble mye pælming av sluk, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspiranten Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er det andre som beit seg merke i dette eller vet noe om evt. hvorfor han ikke brukte stanga i sjøen? Han fikk så og si ikke fisk og gav det opp som pålitelig matkilde. Det gikk litt bedre når han lærte seg å fiske om natta\sent på kveld. Serien som gikk på TV2 var vel omtrent skamklippet og var svært komprimert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zabel Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 del 2 kommer ut til neste uke, gleder meg. Del 1 og del 2 kan kjøpes her, mange andre filmer også. http://www.jaktogdvd.no/index.php Denne blir også vist på tv hvor har du lest at del 2 kommer uka her? klarer ikke finne det noen plass, men så er jeg utrolig dårlig til å lete også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Serien som gikk på TV2 var vel omtrent skamklippet og var svært komprimert. Var TV versjonen klippet ned ifht. DVD utgaven? Det var nok derfor jeg syntes dette for kort og lite kontiunitet i del en som jeg så på TV2. Som seer ble jeg litt skuffa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jason Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 fikk mail av Clausen, der de stod at den kom om 2 uker, tv utgaven er kortere enn dvd utgaven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranglefant Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 fikk mail av Clausen, der de stod at den kom om 2 uker, tv utgaven er kortere enn dvd utgaven Da er det bare å smøre seg med tålmodighet, og vente på en eventuell "samleboks"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspiranten Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Da er det bare å smøre seg med tålmodighet, og vente på en eventuell "samleboks"! Støtter denne. Kjøpte boka og del 1 samt fikk bukkejakta i julegave dog så det svarer seg vel egentlig ikke for meg å vente, er bare å fleske til med del 2 først som sist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atari Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 http://www.p4.no/story.aspx?id=428347 http://www.tv2.no/underholdning/gkn/tv-2villmann-lurte-tvseerne-3584168.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batong Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Se også http://www.dagbladet.no/2011/09/14/nyheter/kristoffer_clausen/bloff/villmark/bok/18119602/ Dette kom vel ikke som noen bombe. Har vært rykter om dette siden dag én! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TL Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 He he, luringen! Glad jeg ikke kjøpte boka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Se også http://www.dagbladet.no/2011/09/14/nyheter/kristoffer_clausen/bloff/villmark/bok/18119602/ Dette kom vel ikke som noen bombe. Har vært rykter om dette siden dag én! En skikkelig pingle ble fyren fort redusert til! FLAUT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspiranten Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Clausen da... Sånt gjør man bare ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strebus85 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Au da! Dette hadde jeg ikke trodd. Jeg ble faktisk litt skuffet. Han framstod som en seriøs type. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruggen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 For en forbanna idiot! respekt, intergritet og troverdighet etc borte med et balff! Komemr ikke til å kjøpe så mye som en synål eller andre produkter fra den karen i fremtiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Srx (Ron) Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 I utgangspunktet er ikke dette så gale, det gale er at han har løyet om dette. Om han har vært en tur eller to Sverige , og at han har ligget på ett hotell. Betyr vell ikke så stort? En uke i minus på de 52 gjør ikke prestasjonen så mye mindre? Hadde han lagt seg flat like etterpå og nevnt dette med familie osv. osv. så hadde sikkert de fleste skjønt det. Om han nå har skrevet i loggen, bok og sikkert i film også at han har slåst med en bjørn og temmet en jerv i samme tidspunkt som han satt på en hotelllobby og bælmet i seg Koff så er det noe helt annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemmy Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det han har begått , er en skikkelig designercrime, bygget en merkevare på svindel, og gjort skitne penger på det. Fy faen jeg er skikkelig skuffa, har sett opp til og brukt penger på den bløffmakeren. Skal bruke boka til opptenningspapir på peisen! LARS MONSEN, say no more Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batong Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tipper Bergans tripper litt med tanke på den kleskoleksjonen hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solrikioo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skuffet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardang Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Svindel! Det han gjorde er greit nok men at han lyver om det i boka og bloggen er utilgivelig. Boka går rett på bålet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalgeirD Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fyren trenger hjelp, ikke straff! Glad jeg ikke brukte ei krone på bok/film. Det fine er jo at "rekorden" fortsatt er ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexS Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skuffet, skikkelig skuffet. Han burde jo neste gå ut med at folk kunne fått igjen pengene sine om de sendte inn igjen film/ bøker. Jeg kjøpte del en på dvd, hadde IKKE gjort det om jeg viste dette! Skuffet...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiskekongen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hadde han sagt at han måtte til Sverige pga familie, og at det ble litt god mat samtidig med en gang hadde det nok gått greit. Det er løgnen som er så skuffende. Lars Monsen bodde jo på motell innimellom han også. Prestasjonen er på ingen måte så mye dårligere av den grunn. Men løgn faller sjeldent i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.