Peder K. Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Skal kjøpe meg stegjern. Har funnet frem til de her som jeg synes virker ok da de skal kunne brukes på mine myke fjellsko i skinn samt BC-skisko. Er det noen som har noe glupt å si om disse her? http://www.sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=CMP3&var_1=&categorynu=BG&categorytxt=Isutstyr Peder Siter
Torgeir Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hmmm... Minner mistenkelig om de jeg har hengende i boden her... *sjekke* Men mine heter Camp K2. De har i alle fall "riktig" type innfesting hvis de skal brukes på myke sko. Step-in en håpløst på skinnsko, så du må ha typen med masse remmer på. Jeg er godt fornøyd med mine, brukt til diverse brevandring. Så har er det bare én ting å si; løp og kjøp! Siter
Svein Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Benytter samme type, annen produsent, da jeg også bruker fjellstøvler med myk såle. Spesielt tre punkt jeg vil nevne: - Tungvint løsning når man går fra bre - fast fjell - bre. På - av - på - av osv tar tid. Luksusproblem. - Passer ikke til telemark sko. Den rette fronten på skoen passer dårlig, for bred, lett å skli til siden. Dessuten er stegjerna korte i forhold til de lange telemarkskoene, spesielt plastsko. Lang fot/skinnsko er sannsynligvis også et problem. Siste punkt er vel ikke aktuelt for deg...men når/hvis du finner ut at bc-bindingen ikke er god nok og vil ha noe mer stabilt, da vil sannsynligvis ikke stegjerna passe til dine nye skisko. Siter
Peder K. Skrevet 14. september 2004 Forfatter Skrevet 14. september 2004 Takk for tips begge to. Jeg kjøpte dem jeg. Peder Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.