Bjørnar Fjeldberg Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Noen som har gått dette? Erfaringer fra dette rennet? http://www.miclis.no/trollski/ Siter
Lindap Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har det ikke, men det frister. Jeg lurer hvor lettgått løypa er. Hvilken avstand anbefales for en middels skiløper? 75km eller er det veldig langt? Jeg kunne godt tenke meg å gjøre hele turen med 1 overnatting . Siter
gi Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg gikk rennet den gangen det var 120 km (Var vel første året ?). Et veldig fint renn. Artig å ha gått 5 mil og møte skiltet med "70 km til mål" Det var fint vær og tørrvoksføre den dagen. Måtte legge på mjukere voks et par ganger, etterhvert som det blei varmere utover dagen. Kan vel være greitt å ha trent litt... Siter
500fjell Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Det er veldig slake og flate 95 km Troll Ski Marathon, i forhold til Grenaderløpet som er svært kupert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.