Gå til innhold
  • Bli medlem

rando-utstyr - noen som har til salgs?


jean

Anbefalte innlegg

har trasket med trekkere i bindingene på alpintski noen år nå, men nå er jeg lei!

lurer på om noen har anbefalinger og erfaringer i forhold til utstyr? jeg vil ha ski som flyter godt, behagelige sko og lettbetjente bindinger. jeg er ca 160, 37 i sko (ca 22 i støvler). (jente)

kan forsåvidt bruke mine gamle k2 seth vicious, men synes de er litt tung.

har du noe liggende, eller vet om noen som har, ELLER har anbefalinger til utstyr - kom med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren elsker dynafit+dynafit + k2 phat luv. Hun er samme størrelse som deg. Hvilke sko du bør velge, må du nesten prøve deg frem - hva som er bra for en er forferdelig for en annen.

Jeg kjøpte Coomba som i prinsippet er den samme skiene. De er myke allroundski som er greie til alt og veldig lettkjørte. For min egen del kunne jeg godt ha tenkt meg noe litt stivere...men så er jeg en god del større også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.