Lyngve Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Sidan det er grønn beitemark nesten heilt til topps må det vel være Sunnmørsalpane...... Her blir det litt vill gjetting. Brekketindane? Siter
Svein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Sitat Her blir det litt vill gjetting. Brekketindane? Du er på rett halvøy, men for langt sør. Kan gi et par hint: Å gå over fortoppene er ikke vanlig til denne toppen, luftig klatring. Man kan nå den fra nord og fra sør ved enkel klyving. Det er litt "schvonng" over navnet. Siter
Svein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Sitat Velleseterhornet Neeei....fortsatt for langt sør. Det er en Hjørundfjordnær topp.....(sa jeg for mye....) Siter
gi Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Sitat ....(sa jeg for mye....) Neppe, det er ikke så mange her som er "lommekjent" langs Hjørundfjorden. Jeg er vel inhabil , så jeg skal la andre få sjansen en stund til. Siter
Svein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Toppen er finest fra Riksheimdalen, men mest imponerende fra fjorden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.