Lene Eriksen Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Heisann Min venninne og jeg skal på hyttetur til Beitostølen til helgen. Besseggen er stengt, så vi trenger noen heite turtips utenom pubturen da Gi meg noen tips da Siter
Mitandi Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Sitat Heisann Besseggen er stengt, så vi trenger noen heite turtips utenom pubturen da Gi meg noen tips da Heisann - Besseggen er nok aldri stengt..men veien pleier å være det Dere kan gå til topps på Bitihorn eller Mugnetind eller Skaget. En fin tur er også å gå frem og tilbake til DNT-hyttene Yksendalsbu eller Tomashelleren hvis det ikke er toppvær. God tur! Siter
Gal Krokfot Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Om du absolutt vil er Besseggen fortsatt eit alternativ. Langs Gjende opp Jostigen, over eggen og nedatt eller rundt Bessvatne, opp eggen og nedatt. Andre alternativ er Knutshøa, Rasletind, Bitihorn, Store Skaget, Tjønnholstind, Heimdalshøa og så videre. Det er berre å finne fram kartet og plukke ein passande topp. Siter
Lene Eriksen Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Skrevet 13. oktober 2009 Heisann! Gikk Besseggen i september i år, så hadde vært fint med tips utenom dette. Men takk til dere begge for flotte tips Siter
500fjell Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Ville nesten tatt med truger/gamle ski om dere har tenkt dere på toppene. Husk også vinterdekk på bilen. God tur! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.