jangk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Noen som vet om det er skiføre på Valdresflya nå? F.eks innover Leirungsdalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal Krokfot Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det var folk som gjekk på ski på flya i helga men du bør nok ikkje bruke dei dyraste skia no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjelljo Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hallo! På denne siden kan du finne tre web kamera som peker mot Bitihorn, Rasletind og Besseggen fra taket på Valdresflya vandrerhjem. http://beitostolen.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jangk Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Tusen takk for svar! De webkameraene var jo særdeles nyttige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas2 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå sitter jeg og teller på knappene om jeg skal ta med meg fjellskiene og teltet og hoppe i bilen og kjøre opp til Flya... Det er jo meldt knallvær med minus 3-4 grader og sol og greier og greier. Webcam'en ser jo riktig så bra ut. Men så ringte jeg vandrerhjemmet, hun jeg snakket med ble ikke kjempeentusiastisk når jeg nevnte ski..hehe. Vegvesenet meldte om vått (!) føre og regnbyger (!!) klokken 5 i går natt. Noen som vet hvor vegvesenet foretar disse vegmeldingene sine der oppe? Nedi bygda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eiva Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hallo! På denne siden kan du finne tre web kamera som peker mot Bitihorn, Rasletind og Besseggen fra taket på Valdresflya vandrerhjem. http://beitostolen.no/ Glimrende plassering av webkamera. Endelig begynner internett å bli nyttig!!! Takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jangk Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvor langt kan man kjøre fra Årdal mot Turtagrø når Tindevegen er stengt for vinteren? Hvor er bommen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tror ikke det er noen bom, du kan kjøre så langt det er mulig, men du må ha i mentet at det er flaut å måtte bli reddet om bilen snør seg fast der inne. På vinteren kan man vanligvis kjøre litt forbi byggefeltene i Fardalen før snøen har stoppet videre ferdsel, slik jeg har forstått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarmol Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er vel brøyta til litt forbi lysløypa i Fardalen vinterstid, trur eg. No meinte eg at det var ein bom der også, men der kan det godt være at eg er heilt på jordet. Nåkken aordøle her so kan bekrefta?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agno Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Uten å påberope meg å være aordøl, er jeg rimelig sikker på at det er en bom når man har kommet opp de verste stigningene mot Turtagrø. Det er ei bomvokterbu på vestsida av vegen. Jeg tror mer at dette er en "avgiftsbom" enn at det er en "vegen er stengt herfrabom" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jangk Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Det ble en fin skitur fra Valdresflya innover Kalvåhøgda. En god del stein enkelte steder, ikke helt enkelt å kjøre nedover - men alt i alt helt klart verdt turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.