fjellulven Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Hei, Jeg er på jakt etter litteratur om Norges 2000 topper, og mins å ha hørt om en bok som tar for seg de fleste toppene, men kan ikke finne den på evnt. bokkilden etc. noen som vet om en slik bok og hva den heter? Også, Røynelisten, hvor finner jeg den? Er det jeg som er blind? har søkt etter den her på forumet,men uten hell *fortvilet* mvh Siter
mor10 Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Har du forsøkt å søke her på Fjellforum? Eller på Google? Siter
fjellulven Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Skrevet 10. oktober 2009 Sitat Har du forsøkt å søke her på Fjellforum? Eller på Google? Begge....... Siter
morten Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Det finnes en bok som tar for seg "alle". Dvs. den finnes å få igjen om vel 2 uker. Angående Røynelisten så ligger det en rekke topplister på nettet, finner du en liste som har akkurat 300 topper over 2000 meter, er nok dette en kopi av Røynelista. Siter
agno Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg kan absolutt anbefale boka til Julia og Morten Helgesen, " Norges fjelltopper over 2000 meter". Den inneholder det meste av det som er verdt å vite om dette emnet. Som Morten skriver, vil den være i handelen igjen i løpet av et par uker, og det er bare å "---løp og kjøp..................." Siter
500fjell Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Røynelista (300 topper) er vedlagt. Kilde: Torgeir Eraker Selv bruker jeg lista på www.tinderangling.no supplert med nymålte primærfaktor-10 topper. Topp2000.pdf Siter
fjellulven Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Skrevet 13. oktober 2009 hjertelig takk folkens! Skal passe på å få sikret meg boken til Julia og Morten Helgesen , høres ut som mange timer god lesning Takker for listen 500fjell Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.