Håvard Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Da bør du skynde deg, før denne forvandles til en avsmeltet grusrenne Å faen Lyngve, blir du med i 2010?? Kjenner èn til som med sikkerhet stiller:) Siter
Imse Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Her i huset drømmes det om en ukes ridetur på Island og det samme i Canada. Canada er mitt hjemland nr 2, som jeg aldri har fått sett, siden min far gjorde nordmann av seg i 76... Så han lengter nok også tilbake. Sannsynligvis er det Canada han lengter tilbake til et helt annet enn det han forlot. Han forlot en villmark der han i lange perioder levde sammen med indianerne og der i mellom drev han med mineralleting( fant nye felt). Villmarken er der nok, men hans hjemmiljø er ikke det samme. Men vi alle brenner for se Canada, til og med mannen min har et sterk, brennende ønske om å få oppleve naturen i Saskatchewan. Siter
alsvigen Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 må si at Norge på langs er den store drømmen og målet. Vet det er oppbrukt, men likevel er det noe spesielt med det. Vil gjerne utforske mitt eget land før jeg drar til andre. Håper de andre landa kommer etterhvert Siter
Ingstadcreek Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Alsvigen har et poeng. Norge er et vakkert og langstrakt land. Mye vakker natur står til disposisjon allerede fra ytterdøren. Mange av våre fylker, som f.eks Telemark og Agder har store kontraster - alt fra blød kyststripe til villt høyfjell - Hardangervidda og Njardarheim Veidemark. Så her er det bare å "gå løs på " hjemlandet. Siter
Lyngve Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 må si at Norge på langs er den store drømmen og målet. Vet det er oppbrukt, men likevel er det noe spesielt med det. Vil gjerne utforske mitt eget land før jeg drar til andre. Håper de andre landa kommer etterhvert Tja, spørs om du ikke skal prioritere utlandet først, for allerede om 15-20 år vil den kommende energikrisen medføre at fjerne reisemål ikke lenger er innenfor rekkevidde med en normal lommebok Siter
springsteen Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Det kommer aldri noen energikrise. Det kan kanskje bli en oljekrise, men det er ikke det samme som energikrise. Siter
Fimax Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Det kommer aldri noen energikrise. Det kan kanskje bli en oljekrise, men det er ikke det samme som energikrise. Har du glemt fysikkpensumet Springsteen. Termodynamikkens 2. lov spår definitivt en energikrise som omfatter hele universet. All energi vil bli brukt opp. Skjer heldigvis ikke med det første... Siter
Kim S Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Min drømmetur har i flere år vært å gå vårt kongerike på langs og oppleve så mange som mulig av våre Nasjonalparker, vidder og heimer, og den drømmen skal bli sann www.npl2011.blogspot.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.