jason Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 lurte på om folk har noen drømmeturer, steder de har lyst å dra til. Eller kanskje den er oppfylt. jeg har i mange år hatt lyst til dra til Det sentralsibirske platå, rundt lena/sakha. tekte meg 4 mnd der borte, men fortiden har jeg ikke tid og økonomi til en slik tur. Men en dag Siter
lemmy Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har et brennende ønske om å se K2 en gang i livet- er bergtatt av den kolossen Siter
Kjellis Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Canada og Alaska lokker på meg. drømmen er en lang padletur der borte Ellers har jeg også lyst til å dra på skitur på Svalbard, men det på ønskelista som blir gjennomført først er vintertur i Femundsmarka Siter
geilomg Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 lista kan gjøres lang men før å ta noen turer: mt vinson, himalaya med everest, cho oyo, mustagh ata(stavelse?), denali fuji aconcagua kebnekaise storen mt logan nya zeeland med mt cook + + + robert Siter
Atomsilda Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Drømmeturen tror jeg må være å oppleve vår/sommer /høst i Canada eller Alaska...padling, fiske og toppturer! Det blir vel bare en drøm, men drømmer er ok de!! Siter
Emil Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Drømmeturen tror jeg må være å oppleve vår/sommer /høst i Canada eller Alaska...padling, fiske og toppturer! Det blir vel bare en drøm, men drømmer er ok de!! Melder meg på denne jeg også, en gang i livet skal det settes av en lengre periode til disse aktivitetene, helst i Alaska Siter
springsteen Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Med hest over gress-slettene øst i Asia. Det vil vel si Mongolia og deromkring. (Eller gjennom USA for 200 år siden...) Siter
jason Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Skrevet 10. oktober 2009 gjenom usa for 200 år siden høres litt vannsklig ut. Siter
sarek_82 Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Blir Elbrus til sommeren, noe som har stått høyt på lista leeenge! Ellers så er det mange turer som står høyt: -Aconcagua -Ama Dablam -Grønland -Cho Oyu +++++++++++ Siter
Trango Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Drømmeturene mine er mange. Mange fler enn jeg vet om. Men av de mer realistiske så er nok Sarek og Sibir høyt oppe. Skulle også gjerne ha opplevd antarktis. Karpatene er også et sted jeg gjerne skulle ha vandret og tinderangla litt. Siter
Armadaaa! Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Definitivt Alaske/Canada... ellers bestige K2 Siter
jason Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 blir kanskje jungeltur på meg. jeg og en til tenkte oss til java. 2 uker ute i tett jungel, men blir nok om 1 år eller lenger, mye å planlegge, Siter
Fjellbukken Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Drømmeturen er en tur gjennom uutbygde Norge på 1500 tallet....... Siter
jason Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 da må du nok lage en tidsmaskin først eller spise feil sopp når du er på sopptur. Siter
Ingstadcreek Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Definitivt med kano og fiskestang i kanada Siter
Fjellbukken Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 da må du nok lage en tidsmaskin først eller spise feil sopp når du er på sopptur. Men for en drømmetur det er ! Siter
Joker Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Min drømmetur er en dagstur på månen, med lett sekk, gassbrenner og Real turmat. Siter
jason Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 har hørt at det er kaldt der oppe, tror det kan være greit med en tykk genser. Hvilke vaksiner trenger du for en slik tur, er det lov til å ha med hund. hvet noen om dnt har hytter der? Siter
Espen K Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Bare vent, et par-tre år så går T6-en rundt månen, med ei betjent hytte i Stillhetens Hav. Bare å ta med standardnøkkelen og ha en vindsekk i sekken sånn for syns skyld, så skulle du være seif. Siter
Håvard Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 K2 er i mitt hode det ultimate innafor globusen. Tenker ikke rute, men geografisk pkt! Midtrenna til Alpmayo må være det vakreste, tror jeg......... http://en.wikipedia.org/wiki/File:Alpamayo.jpg Fisketurer venter vi 15 år med Jørn;) Siter
Thomas H Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Matterhorn og Ama Dablam.........men nå er det først Grønland som gjelder Siter
Lyngve Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Midtrenna til Alpmayo må være det vakreste, tror jeg......... http://en.wikipedia.org/wiki/File:Alpamayo.jpg Da bør du skynde deg, før denne forvandles til en avsmeltet grusrenne Siter
Øyvind1980 Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Canada Mongolia Sibir Alaska I den rekkefølgen Siter
jason Skrevet 15. november 2009 Forfatter Skrevet 15. november 2009 Er det noen her som har vært i sibir, som jeg skrev tidligere så er min store drøm å dra til Det sentralsibirske platå, rundt lena/sakha, tenkte å være borte i 4 måneder. Om noen har vært i sibir om de kunne lagt ut noen bilder her, virker som flere har lyst på tur til sibir. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.