Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte på om folk har noen drømmeturer, steder de har lyst å dra til.

Eller kanskje den er oppfylt.

jeg har i mange år hatt lyst til dra til Det sentralsibirske platå, rundt lena/sakha.

tekte meg 4 mnd der borte, men fortiden har jeg ikke tid og økonomi til en slik tur.

Men en dag :D

Annonse
Skrevet

lista kan gjøres lang men før å ta noen turer:

mt vinson,

himalaya med everest,

cho oyo,

mustagh ata(stavelse?),

denali

fuji

aconcagua

kebnekaise

storen

mt logan

nya zeeland med mt cook

+

+

+

robert

Skrevet
Drømmeturen tror jeg må være å oppleve vår/sommer /høst i Canada eller Alaska...padling, fiske og toppturer! Det blir vel bare en drøm, men drømmer er ok de!! ;)

Melder meg på denne jeg også, en gang i livet skal det settes av en lengre periode til disse aktivitetene, helst i Alaska ;-)

Skrevet

Drømmeturene mine er mange. Mange fler enn jeg vet om. ;) Men av de mer realistiske så er nok Sarek og Sibir høyt oppe. Skulle også gjerne ha opplevd antarktis. Karpatene er også et sted jeg gjerne skulle ha vandret og tinderangla litt. ;-)

• 5 uker senere...
Skrevet

blir kanskje jungeltur på meg. jeg og en til tenkte oss til java.

2 uker ute i tett jungel, men blir nok om 1 år eller lenger, mye å planlegge, :?:

Skrevet

har hørt at det er kaldt der oppe, tror det kan være greit med en tykk genser.

Hvilke vaksiner trenger du for en slik tur, er det lov til å ha med hund.

hvet noen om dnt har hytter der?

Skrevet

Bare vent, et par-tre år så går T6-en rundt månen, med ei betjent hytte i Stillhetens Hav. Bare å ta med standardnøkkelen og ha en vindsekk i sekken sånn for syns skyld, så skulle du være seif.

Skrevet

Er det noen her som har vært i sibir, som jeg skrev tidligere så er min store drøm å dra til Det sentralsibirske platå, rundt lena/sakha, tenkte å være borte i 4 måneder.

Om noen har vært i sibir om de kunne lagt ut noen bilder her, virker som flere har lyst på tur til sibir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.