Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Kor lang tid brukar du opp på galdhøpiggen ned til bilen og opp på Glittertind?? Du starta på Spiterstulen!... Er det best om vinteren eller sommaren?? Glittertind er kansje best om sommaren då eg var der var det snøstorm..... Siter
gi Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Vil tru det er best om vinteren, minst belastning, og artigare. Velg ut ein dag med fint ver og godt skiføre. Tidbruken kjem an på kor fort du går, men 7-10 timar bør vel halde Siter
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Den turen der er definitivt kjappest om vinteren, nesten uansett føre. Går jo vanvittig mye fortere og lettere ned igjen Siter
Lyngve Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Nå har jeg aldri vært på Spiterstulen om vinteren. Men slik jeg husker terrenget i det første partiet fra Spiterstulen opp mot Glittertind, er vel dette ofte ganske rasfarlig ???? Siter
Sondre Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 TAKK... for alle svara, (gjest var nok meg!!!..) Siter
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Ang. rasfare mot Glitter: Det første partiet fra Spiter opp mot Glitter pleier å være avblåst. Verre er det oppe i det bratte skaret før det flater ut mot toppmassivet.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.