g-arnt Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Spør på vegne av en fra utlandet.. Hvordan ser (typisk) normalruta ut i slutten av februar? Er hyllene nedsnødd, og er tausikring å anbefale på denne passasjen? A Siter
Fimax Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Absolutt ikke å anbefale uten stegjern og sikring (Mayhassen og andre ivrige klaterere her er sikkert synes vel det er enkelt). Har ikke vært der vinterstid selv, men legger ved noen bilder fra i sommer. Siter
g-arnt Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Skrevet 8. oktober 2009 Ja, jeg kjenner til disse hyllene, og hvis de er nedsnødd så antar jeg det er ganske spøkefullt med bare øks og stegjern.. ? Siter
Lompa Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Ja, jeg kjenner til disse hyllene, og hvis de er nedsnødd så antar jeg det er ganske spøkefullt med bare øks og stegjern.. ? For ikke å snakke om rasfare. Jeg har heller ikke vært der om vinteren, men jeg vil tippe det henger en skavl på toppen i renna.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.