Langbein Rise Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tragiske prestasjoner i vakre omgivelser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geb Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tungt med de skiene vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitandi Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du kan få sagt det, du Jeg vrir meg i kattepine av og til... Christin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langbein Rise Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Når man ser hvor lett folk syter er jeg glad for å ha stødige turkamerater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitandi Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når man ser hvor lett folk syter er jeg glad for å ha stødige turkamerater Ja AMEN og takk for det - dere er de beste av de beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg så på for en gangs skyld i dag. De sekkene virket veldig tunge og det kan umulig være noe særlig å gå langtur med de plastikkstøvlene der. Men ellers virket det som om de brukte ganske mye tid på turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heimdal Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvorfor bruker de ikke GPS mer aktivt (med innlagt kart)? Dette hadde forhindret rare feilnavigeringer og krangling om hvor de er. Hvorfor kan de ikke bare legge inn planlagt rute på GPS'en, og følge denne. Blitt dårlig TV? Forundringen min toppet seg i kveld da den ene ikke ville høre (eller se) hvor de var på GPS'en, men ville ha koordinater for å se det på papirkartet. Hva er poenget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Prestasjonene var ikke mye å skryte av nei, men det finnes nok enkelte innad i gruppa som er veldig spreke. GPS-en deres er jeg rimelig sikker på at ikke har innebygd kart, bare koordinater som de kan bruke for å finne ut hvor de er på papirkartet. Forøvrig finnes det en tråd om serien fra før https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=13694 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindap Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg så bare forrige episoden, men der slo det meg at ingen av jentene kunne bruke kart og kompass. De klarte å gå i totalt motsatt retning. Det er jo direkte skummelt at de skjønner så lite om navigering. Da putter du også vekk GPS-en, sannsynligvis fordi de ikke hadde erfaring med å bruke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitandi Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skriver om dette jeg også - her: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=18266&highlight= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gremlin Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvorfor ikke gps og kart/kompass? JO fordi dette er en realityserie - og "ingen" vil vel se på uten krangling, syting og intriger....... dette er jo ikke virkelighet......det blir det samme som "farmen", hvor de hyret militæret for å kamuflere nabobygningene og lokalbutikken som lå "vegg i vegg". Tv selskapet plukker selvsagt ut de delene som de mener folk vil se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.