villmarkingen Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Mener å ha lest her tidligere at en kolleksjon av Ringstind kom med menglende bardunfester???? Finner ikke igjen den tråden. Hvor mange fester skal det være og hva er evt fremgangsmåten for å få på resterende fester Regner med at Helsport gjør dette uten kostnad Noen som vet sikkert???? Siter
MH Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Spør Helsport så får du vite det med sikkerhet med en gang Siter
villmarkingen Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Skrevet 5. oktober 2009 Takker for svar og bilde. Mener jeg har de festene, men skal sjekke:) Siter
Kjellis Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 mener du de her? Hey, der er jo teltet mitt jo Siter
sinje Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 det kan godt hende hadde tengt å sende mail til helsport og spørre om de manglet men har helt glemt det. Siter
atari Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Jeg var telttur med Ringstind Light 2 i går og oppdaget til min store forbauselse at de to festene nevnt ovenfor mangler. Jeg kjøpte det på XXL i juli i fjor. Har jeg fått et feilprodusert telt? Vet noen om Helsport syr på festene? Siter
Kjellis Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Etter det jeg har sett av nye Ringstind Light kan det se ut som Helsport har kutta ut disse bardunene, teltet blir nok noen gram lettere uten Siter
fatøl Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Jeg var telttur med Ringstind Light 2 i går og oppdaget til min store forbauselse at de to festene nevnt ovenfor mangler. Jeg kjøpte det på XXL i juli i fjor. Har jeg fått et feilprodusert telt? Vet noen om Helsport syr på festene? J Jeg har ett ringtind1 uten disse bardun festene. Har ringt helsport , og de syr de på mot et beløp som vistnok går uavkortet til frelserarmeen Men med den reaksjonen jeg har, har jeg ikke fått ut finger`n enda... Siter
atari Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Var så uheldig å knekke et ledd i teltstanga på mitt Ringstind 2 Light for et par uker siden. Det skjedde mens jeg skulle bøye stangen og få enden ned i plasthylsen som er festet i teltet. I ettertid ser jeg at jeg burde slakket ut reimen som holder hylsen og stramme etter stangen er på plass. Heldigvis gikk det greit å bytte til reserveleddet som var med i repsettet. Det som ikke var så greit var at stangen laget to små hull i ytterduken når den knakk. Jeg ringte Helsport og de ba meg sende dem ytterduken så kunne de reparere hullene. Det har jeg gjort og samtidig bedt dem sy på de manglende bardunfestene. Teltet er hos Helsport nå. Siter
froflo Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Jeg ringte Helsport og de ba meg sende dem ytterduken så kunne de reparere hullene. Det har jeg gjort og samtidig bedt dem sy på de manglende bardunfestene. Teltet er hos Helsport nå. På helsport.no er det bilde av Ringstind uten disse bardunfestene? Er det noe som har vært forsøkt en periode for å få til en bedre løsning i hodeenden på teltet? Jeg synes Ringstind 2 er greit som enmannstelt, lav vekt, men har ikke vært fornøyd med hvordan duken over hodeenden henger ned. Jeg ser for meg at det burde finnes en bedre løsning. Siter
sid Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Stanga kan med fordel helle litt mot fotenden. Da får i alle fall jeg riktig så stram og fin duk på mitt telt. Siter
atari Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Fikk igjen teltet fra Helsport i dag. De hadde sendt meg et nytt yttertelt og to stangledd på garantien! Det kaller jeg god service! Fikk også sydd på de to bardunfestene nevnt ovenfor. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.