apetor Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg gikk denne traversen 14. september, fantastisk tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jævlig bra!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den skal du ha all ære av...både videoen og turen! Flott! Denne turen skal tas til sommeren. Burde vel egentlig ha tatt den den helga du var avgårde ser jeg....Det ble vel litt for heftig å filme på klatrepunktet, men jeg vet jo hva jeg har i vente der! Igjen...flott tur i flotte fjell..og turglede!! Håper du kan lage flere slike snutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apetor Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Takk takk. Tok noen feriedager pga god værmelding og dro avgårde. Ergrer meg litt at jeg ikke filmet på det bratteste, men ble såpass opptatt av klyvingen at det ikke ble noe av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 He,he, Det er sånn det er det! Når adreanlinet bruser litt ekstra i blodet er det vanskelig å prioritere kameraet. Skal prøve selv å være flinkere til det neste sesong! Ikke like praktisk heller da....bestandig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas2 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kjempeflott! Hvordan var forholdene på breen? Ser du gikk uten stegjern etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apetor Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Gikk ikke på breen, gikk traversen fra sør, bort til Slingsbytinden, tilbake til bandet mellom Uranostinden og Slingsbytinden, så ned i Uradalen , langs merket sti på vestsiden av Uradalsvatnet og tilbake til bilen ved Koldedalsvatnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Dritbra film, apetor! En kongetravers i kongevær Godt eggen ligger i sydsiden og ikke i nordsiden, vi gikk samme dag Tverrådalskyrkja via nordeggen. Der var det blank is og snø!! Gikk det greit til Falketind via svaene neste dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apetor Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Det hadde vært en fordel med stegjern på Falketindturen. Gikk i utkanten av breen, den var ganske hard og glatt, kombinert med slitte fjellstøvler var det ikke ideelt. Oppunder toppen var det en liten travers på fem-seks meter over snø/is. Torde ikke gå der pga mangel på stegjern, den alternative ruta jeg måtte velge var bratt og også glatt pga is og snø. Møtte to karer med stegjern og tau, under nedstigningen fulgte jeg etter dem over breen. Må si jeg er imponert over merittlista til deg og vennene dine 500fjell. Uranostinden og Falketind var mine to første "ordentlige" turer, er i 40-åra så det er mye å ta igjen, satser på noen traverser neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvis dette var dine første skikkelige fjellturer så har du tatt et langt steg i progresjonen for å fikse de fleste luftige tinder i Jotunheimen! Gleder meg til rapporter fra fremtidige traverser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn-Even Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 jeg ble direkte glad av å se videoen din Apetor(isbading videoen er også ganske morsom). jeg likte musikkvalget ditt og det så ut som du koste deg enormt! misunner deg, det må være ganske hjertevarmende å stå der alene på en så flott dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas2 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ah goodigood! Var på Falketind selv for et par uker siden, tok snarveien over breen og da var det greit med stegjern på blåisen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apetor Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hyggelig du likte musikken Bjørn-Even, har fått et par negative tilbakemeldinger på den, men liker den selvsagt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maa Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fenomenal video fra en flott tur!! Og en max dag! Møtte deg ved bilen i Koldedalen. Vi valgte Falketind, men måtte dessverre snu pga et lite uhell i løsmassene ved siden av breen. Fikk virkelig inspirasjon til å gå Uranostraversen etter dette. Magnar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apetor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takk for det maa, husker jeg snakket med dere. Ja, valgdagen 2009 ble en flott dag i fjellet. Falketind står der, nye muligheter venter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.