ods Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Morsomt å se kjentfolk på TV i kveld. I programmet ”Ut i naturen” på NRK1 observerte jeg både Rødtopp og Langbein Rise på seiltur fra Lofoten til Jan Mayen hvor de besteg Beerenberg i fin stil. Flott program, men hvorfor ble ikke programlederen med til topps. Siter
Langbein Rise Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Her er programmet: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/554648 Siter
Dag G - Evje Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 ods skrev: Flott program, men hvorfor ble ikke programlederen med til topps. . Programlederen var tydligvis helt ute av form. Muligens etter seilturen ? 30 000 var en noe stiv pris for å spy fram og tilbake til Jan Mayen. Kunne drukket og spydd mye fint brennevin for den prisen. Men Beerenberg var topp. Siter
Langbein Rise Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 For min del var det verd prisen å komme på Beerenberg. Det er den kuleste toppen jeg har vært på i Norge. NRK ble ikke med opp fordi tidskjemaet ble litt vel tight når vi måtte vente 2 døgn i Lofoten før vi kunne seile over - så du ikke kapteinen forklarte med suppetalerknene Siter
Dag G - Evje Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Det jeg så var at programlederen fikk en tung dag opp til BC og gav seg der. Forøvrig så trodde jeg at en annen programleder i NRK også var kjempesprek. Men så viste det seg at Anne Rimmen aldri hadde trent før hun begynte med Dæhli/Birken Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.