Gå til innhold
  • Bli medlem

Tova lange kartanker

Gjest giancoli

Anbefalte innlegg

Annonse
Noen som har prøvd disse:

Dette er altså forsvaret sine.

Jeg har brukt de gjennom førstegangstjenesten i Kirkenes og ble svært glad i de.

Deltok bl.a. på et skuterkurs i -30, der vi brukte disse i forsvarets fotposer. Utrolig behagelig.

Brukte de også som leirtøfler i -35. Har aldri fryst på beina når jeg har hatt på meg disse + ullsokker.

Nå har jeg laget meg egne leirtøfler ved å bruke HelSports fotposer(fikk de veldig billig), med 4 lag med sitteunderlag(som er klippet til) som såle og planen er å bruke kartankene i disse. Gleder meg til å prøve de.

De anbefales!

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt de gjennom førstegangstjenesten i Kirkenes og ble svært glad i de.

Deltok bl.a. på et skuterkurs i -30, der vi brukte disse i forsvarets fotposer. Utrolig behagelig.

Brukte de også som leirtøfler i -35. Har aldri fryst på beina når jeg har hatt på meg disse + ullsokker.

Nå har jeg laget meg egne leirtøfler ved å bruke HelSports fotposer(fikk de veldig billig), med 4 lag med sitteunderlag(som er klippet til) som såle og planen er å bruke kartankene i disse. Gleder meg til å prøve de.

De anbefales!

- LM

Takker for svar, de ser tykke og gode ut på bildet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De anbefales!

- LM

Har nok brukt samme kartanker som deg i Kirkenes, men de var ikke like de på bildet hos fmu.

Litt flere detaljer og kanskje mer "formsydd".

Har de fremdeles liggende hjemme, og tar de i bruk fra tid til annen, glimrende fottøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har disse http://natournor.com/duodjin/index.php?main_page=product_info&cPath=20_22&products_id=114 kanskje ikke helt hva du ser etter. :)

Disse kom jeg over en gang før når jeg så etter ullkartanker. Ikke særlig praktisk med sånn krøll inni skiskoa. Hehe

jeg har disse og er veldig fornøyd .

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/4/standardplist.asp?wwwalias=maritex&gid=34

de er gode og varme.

Disse er da billigere enn forsvaret sine, 400,- for str. 40-43. Forsvaret sine koster 550,-

Hmm, lurer på hvilke som er best. Forsvaret sine ser best ut på bildet. De ser lengre og tykkere ut.

Har sendt en mail til Tante Grønn, dersom hun ikke har noe som er aktult går jeg for forsvaret sine tror jeg. Kunne kjøpt meg fotposer med det samme hadde det ikke vært for at de hopper fra str. 43-44 til 51-52. Tenker jeg burde kjøpt rundt 45-46.

Mulig det finnes andre nettbutikker som selger forsvarsutstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.