asghegg Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Til tross for at jeg er søring vil jeg bare slå fast at "nordnorsk" er den mest sexy dialekten hos menn, og at så godt som alle nordlendinger jeg har møtt er befriende joviale, tilbakelente og hyggelige på en måte som gjør at man kan slappe godt av sammen med dem. Vi skulle hatt flere av dem her nede. Særlig de av dem som er friluftsentusiaster. Takk snuppa Siter
springsteen Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Takk snuppa Bimboer sier mye rart vet du. Siter
Lene Eriksen Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Heisann! Må si at jeg ikke er helt enig med deg, Villmarkprinsesse. Nordnorsk er ikke meget sexy. Liker heller godt norsk fra OSLO Siter
Fjellbukken Skrevet 12. oktober 2009 Skrevet 12. oktober 2009 Østlendinger er verre enn nordlendinger. Makan til wannabe kremmerfolk som alltid skal selge noe, og ringer i hytt og pinevær Men herr karma hadde jo sitt å si, så jeg endte jo opp med kjæreste fra østlandet Siter
Villmarkprinsesse Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Heisann! Må si at jeg ikke er helt enig med deg, Villmarkprinsesse. Nordnorsk er ikke meget sexy. Liker heller godt norsk fra OSLO Hver sin lyst Siter
200-meter samler Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Heisann! Må si at jeg ikke er helt enig med deg, Villmarkprinsesse. Nordnorsk er ikke meget sexy. Liker heller godt norsk fra OSLO Oslofolk greier jo ikke en gang å si Oslo riktig. Siter
Joker Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Liker heller godt norsk fra OSLO Som han her kanskje www.youtube.com/watch?v=2-weh3hrugg&NR=1 Siter
Lene Eriksen Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Heisann! Joker.....den var bra Klem fra Oslo nord Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.