jason Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Var ute en tur i marka i dag, det var enormt mye Hjortelusflue. det vikrker som det blir mer og mer av Hjortelusflue og flått for vært år. Liker ikke noen av disse dyrene, kan være fordi jeg fikk Borrelia av dem da jeg var ung. Men det må være en grunn til at det blir fler og fler av disse. Har hørt at en grunn er at mann ikke brenner bråtebrann lenger?(savner den lukta) men kan det også ha med klima forandringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koie Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Du fikk borelia av hjortelusflua ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Varmere klima. Tilgroing. Økt rådyrstamme. Så flåtten sprer seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisher Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har hørt at en grunn er at mann ikke brenner bråtebrann lenger?(savner den lukta) men kan det også ha med klima forandringene? Har også hørt det samme. Uannsett årsak, så håper jeg det kommer en løsning på hjortelusflue/flått-problemet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sitat: Uannsett årsak, så håper jeg det kommer en løsning på hjortelusflue/flått-problemet.. . Den kampen er nok tapt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jason Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 fikk borelia av flåtten, ver syk en lang stund, for å si det slik så jeg helt ..... ut. Hjorte stammen har vokst veldig, ser de veldig ofte om dagen,var mindre tidligere om åra. nå har jeg også hørt at en annen type flått har kommet til landet, mener det var en russisk type. håper mann finer en løsning på det, men som nevt tidligere tror jeg det ser veldig svart ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.