Nutfant Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei Jeg løper for tiden rundt i en hvit og vakker artisk natur, og du kan ta del i opplevelsen ved å besøke min Liveblogg. http://www.sandalweb.no/turblogg.html Svalbardhilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei Tor-Atle. Takker for link, fine sider og bilder til inspirasjon. Lurte på om du er fornøyd med Hagløfsutstyret du bruker, går utifra at du er sponset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutfant Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hei Tor-Atle. Takker for link, fine sider og bilder til inspirasjon. Lurte på om du er fornøyd med Hagløfsutstyret du bruker, går utifra at du er sponset? Hei Martin ! Har sendt deg en epost, men svarer på ditt spørsmål her også. Takk for hyggelig kommentar med tanke på min webside. Jeg er Haglöfs-Ambassadør og sponset. Jeg er svært godt fornøyd med Haglöfs sine klær og produkter. Svalbardhilsen ! ( Minus 6 grader, østlig frisk bris 10m/s og helt klart i Longyearbyen i dag ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.