Gå til innhold
  • Bli medlem

Blemme under tå?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

I dag spilte jeg fotball, og i helgen skal jeg kanskje på langtur. Jeg fikk selvfølgelig en blemme under stortåa. For at smerten ikke skal bli altoverskyggende på evt. tur, hva bør jeg gjøre? Plastre tåa før turen, eller vente til jeg evt. får vondt?

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel forholdsvis logisk at du må plastre godt på førehand, Espen...dersom det fyrst byrjer gjere vondt...ja, då gjer det jo vondt! :D

Stikk hol, klem ut væska og plastre stramt no...då fyller ikkje blemma seg opp att med veske. Kan vere greit å smørje på eitt eller anna desinfiserande.

Glück auf!

Tora

Gjest Anonymous
Skrevet

Den er rød, må jeg stikke hull daaa? æææææsj. Føles ikke som noen vanlig vannblemme lzm..

Skrevet
Er compeed vits?

Du har vel allerede vært på tur....

Bruk av Compeed: Ta vekk gammel hud å legg på compeed'en. Det danner seg en veske bak plasteret som framskynder prosessen "ny hud". Dessuten lindrer vesken, og plasteret fungerer som hud-erstatning.

Flott ikke sant :P

Min erfaring er at selv om jeg gjør dette, er det fortsatt sårt. :?

Men det fungerer bedre enn uten..... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.