Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei! I dag spilte jeg fotball, og i helgen skal jeg kanskje på langtur. Jeg fikk selvfølgelig en blemme under stortåa. For at smerten ikke skal bli altoverskyggende på evt. tur, hva bør jeg gjøre? Plastre tåa før turen, eller vente til jeg evt. får vondt? Siter
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Det er vel forholdsvis logisk at du må plastre godt på førehand, Espen...dersom det fyrst byrjer gjere vondt...ja, då gjer det jo vondt! Stikk hol, klem ut væska og plastre stramt no...då fyller ikkje blemma seg opp att med veske. Kan vere greit å smørje på eitt eller anna desinfiserande. Glück auf! Tora Siter
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Den er rød, må jeg stikke hull daaa? æææææsj. Føles ikke som noen vanlig vannblemme lzm.. Siter
Tom Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Du bør stikke hull og drikke vesken. Det skal ifølge gammel folketro ha heldig effekt på penisstørrelse. Siter
Svein Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Er compeed vits? Du har vel allerede vært på tur.... Bruk av Compeed: Ta vekk gammel hud å legg på compeed'en. Det danner seg en veske bak plasteret som framskynder prosessen "ny hud". Dessuten lindrer vesken, og plasteret fungerer som hud-erstatning. Flott ikke sant Min erfaring er at selv om jeg gjør dette, er det fortsatt sårt. Men det fungerer bedre enn uten..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.