Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle :) !

Som noen kanskje skjønner, så ønsker jeg ikke å overnatte på Spiterstulen. Lurer derfor på om det er noen gode og "billige" alternativer i nærheten?

Har lyst til å ta meg en tur på Eventyrisen før vinteren setter inn. Må jo prøve å holde på kunnskapen etter brekurset jeg var på i sommer og kunne tenke meg å slippe å ligge i telt denne gangen :) . Og siden ingen av mine kurskamerater kan bli med denne helgen, så må jeg jo bli med på en tur med føring fra Spiterstulen .

For det er vel ingen av dere som har tenkt seg dit denne helgen og kunne tenke seg å ha med en til på lasset :!:

Hilsen fra Heidi

Annonse
Skrevet

Forstår godt at du ikke vil ligge på Spiterstulen! Galdesand camping leier ut hytter for en billig penge, det samme gjør de i Lom. Så har du Røisheim og Elveseter som også tilbyr overnatting, men det er mulig de er i den dyrere klassen.

Skrevet

Vi er fire stykker + et barn på et år som skal i område i helgen. Blir barnepass på rundgang slik at vi blir to og tre på tur lørdag og søndag. Er sikkert plass til en til i taulaget som har brekurs (er to uerfarne og to erfarne).

Skrevet

Hei!

Takker for svar :) !

Problemer har oppstått. Dette forhindrer meg for å dra på tur denne helgen desverre :wink:

Får prøve å ta det igjen litt senere i høst :wink:

Hilsen fra Heidi

Skrevet

Ja Spiterstulen fortsetter stadig å overraske meg.

Bamse Brakar og jeg søker sydover mot Gjende/Slettefjell på grunn av værvarslet.

Hvis ikke telt frister, er kanskje Elveseter et bra sted?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg burde starte camping skjønner jeg!!! Har tomt hus med fem sengeplasser (plass til mer) og et stooort jorde rett ved oppkjøringen til Spiterstulen. (man kan jo drømme.. hadde helt sikkert fått leid det ut og fått noen teltere :) )

Skrevet
Har tomt hus med fem sengeplasser (plass til mer) og et stooort jorde rett ved oppkjøringen til Spiterstulen. (man kan jo drømme.. hadde helt sikkert fått leid det ut og fått noen teltere :) )

Jeg kommer!

Skrevet

Jeg kan jo drive litt snikreklame og si at huset er ledig som feriehus eller for fastboende :) stooor plass og veldig kort vei til Jotunheimen, for å si det slik.

Skrevet
Jeg kan jo drive litt snikreklame og si at huset er ledig som feriehus eller for fastboende :) stooor plass og veldig kort vei til Jotunheimen, for å si det slik.

Hva tar du for en natt da? Klem - Christin

Skrevet

Tips: Lag en side for huset på Facebook og inviter folk til å bli tilhengere....Du kan invitere meg: Christin Oldebråten

Skrevet
Jeg burde starte camping skjønner jeg!!!

God idé! Vet ikke om Galdesand drives fortsatt? Det så ganske ødeland i år, kanskje de restaurerer hyttene?

Husker at jeg "snikcampet" på innmarken til Sulheim gård i april, var ikke veldig populært. Og det forstår jeg veldig godt! Så en campingplass i Bøverdalen hadde gjort seg ja. :)

Skrevet

Joda, de driver på Galdesand enda, sammen med Bøverdalen Vandreheim. Man må vel søke osv. for å la folk få telte, så spørs om det ikke bli for mye styr lell. Men det er jo en tanke. Er ikke mange meter en må gå for å komme til holdeplass der bussen til Spiterstulen stopper sommer og påske, og kort vei til det meste.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Og jeg skyter inn enda litt snikreklame: Vi har ledig et flott hus hele sommeren, med vann/strøm, flere soverom, peis, kjøkken og stue + parkering, hundegård og nyydelige uteområder. Beliggenhet er 17 km. fra Spiterstulen (trolig noe av det nærmeste du kommer). :roll:

Vi har en egen side på facebook, søk på "Søre Øyjordet". Denne er ikke gjort noe spesielt med ennå, men der kan en iallefall se bilder og stille spørsmål. Så spre gjerne ordet om dere vet av noen som har lyst på et idyllisk sommerhus med Jotunheimen rett utenfor døra, samtidig som det er kort vei til sentrum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.