Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte meg en siste tur i kano for i år men begynner å lure på om det i det hele tatt er mulig å få leie kano noen plasser i nerheten av Femundsmarka...

Femunden Canoe Camp og Langen Gjestegård har åpenbart begge stengt for denne seson. Kjenner dere til andre alternativer jeg kunne forsøke å kontakte eller må jeg bare se meg fornøjt med en fottur?

Hilsen Frede

Annonse
Skrevet
Jeg tenkte meg en siste tur i kano for i år men begynner å lure på om det i det hele tatt er mulig å få leie kano noen plasser i nerheten av Femundsmarka...

Femunden Canoe Camp og Langen Gjestegård har åpenbart begge stengt for denne seson. Kjenner dere til andre alternativer jeg kunne forsøke å kontakte eller må jeg bare se meg fornøjt med en fottur?

Hilsen Frede

Anbefaler Gløtberget Hytteutleie. De holder til ved utløpet av Gløta, elven som renner fra Femund og ut i Isteren. Isteren er fin å padle på. http://www.glotberget.com/

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, mange takk for alle svarene. Jeg ble desverre "tatt" av øffesyken og kom derfor ikke av gårde men tipsene kan helt sikkert brukes en annen gang uansett :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.