Gå til innhold
  • Bli medlem

Skolesekk


aker

Anbefalte innlegg

Hei!

Mine 2 skolesekker har nå takket for seg med raknede sømmer og ødelagte glidelåser.

Jeg ser derfor etter en ny. Jeg tenkte kanskje noen på forumet har sekker de vil anbefale.

Viktig for meg er:

- Enkel å komme ned i

- Gjerne eget rom til matpakke, etc. så den slipper å bli knust.

- 25-40 L

- Gjerne polstret lomme til 15,4" bærbar

- God å bære

- Pris, helst < 1000 kr

Er takknemlig for alle tips! :)

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Bergans X0 (35 L) til studier. Synes denne funker bra. Stor nok til mitt bruk (PC + pluss max moderat mengde bøker), og mange forskjellige rom. Kom med en polstret sak til laptop som jeg ikke bruker da den bygger for mye i sekken. Fikk heller modern til å sy et mindre trekk til meg :shock:.

Kommer også med sykkeljakke-gult regntrekk som holder tingene dine tørre og deg synlig (rene Kinderegget). Pakkes elegant ned i egen lomme i bunn av sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en titt innpå www.bergans.no og se, de har masse gode sekker. Personlig bruker jeg en Norrøna Hjerkinn, egentlig en jaktsekk for småvilt, men fungerer utmerket til skolesekk da den er veldig fin str. (40l) og god bærekomfort. :wink:

Har tittet der og var ute etter personlige erfaringer.

Har til nå hatt det jeg tror er forløperen til Norrøna Hjerkinn(den har veldig lik form, men ble opprinnelig annonsert som en sykkelsekk mener jeg å huske) - den har holdt godt i 7(!) år som skolesekk - det er ikke værst! :D

Bruker Bergans X0 (35 L) til studier. Synes denne funker bra. Stor nok til mitt bruk (PC + pluss max moderat mengde bøker), og mange forskjellige rom. Kom med en polstret sak til laptop som jeg ikke bruker da den bygger for mye i sekken. Fikk heller modern til å sy et mindre trekk til meg Very Happy.

Ser faktisk ut til at jeg gir Bergans en sjangse, jeg får såpass god pris.

Takk for tips!

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.