Gå til innhold
  • Bli medlem

rondane > vesle-storesmeden og sagtindan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planer om og ta Vesle og Storesmeden og Sagtindan fra Rondvasbu løpet av starten på oktober, noen som har

gått den turen og kan si meg ca hvor mange timer det da tar hvis du starter dagen på rondvasbu?

• 3 uker senere...
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi deg et eksakt svar, men jeg syklet fra Spranget til Rondvassbu, gikk Kaldbekkbotn til Storsmeden og så videre ned i Langholet, rundt vann 1450 og videre opp på Sagtinden / Trolltinden. Så tilbake samme vei uten å gå oppom Storsmeden, ned til Rondvassbu, syklet til Spranget. 10,5 time med et gigantisk gnagsår. På denne tiden av året bør du tidelig avgårde for å unngå mørket.

Fra Rondvassbu til Veslesmeden mener jeg å huske at gangtiden er i underkant av 2 timer. Ryggen mellom Vesle og Storsmeden har jeg ikke gått, men det ser ikke ut til å være lange turen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.